Thursday 18 August 2011

Kamu yg selalu ada..

hari ini aku rindu kamu lagi...
aku tak tahu..tapi jika di hitung di congak dan dikira
aku juga tidak tahu bilanggan nya berapa cinta...
....kamu sentiasa menerbitkan rasa....
seperti mana seronoknya aku dengan warna2....
 yang aku suka hias seperti selalu....
bersama kamu umpama aku melukiskan sesuatu yg indah,
 yang tidak terperi nilainya...
nilainya kamu itu....
nilainya kamu itu tidak dapat di samakan..
dengan apa apa kekasih....
cinta nama kamu,kasih panggilan mu,..
terima kasih sayang...hampir 6 tahun waktu itu berjalan bersama kamu
tapi umpama semalam aku berkasih dengan kamu..tidak puas aku
dalam meneliti waktu ini..aku ingin selalu dengan kamu yg selalu
memenuhi aku..cinta..aku cinta kamu..

1 comment:

  1. Mana pergi? Lama dah awak tak update kata kata pujangga. Saya rindu.

    ReplyDelete