Tuesday 29 May 2012

AINI

aini..nuraini..
tiap kali aku menyebut nama kamu..
segala bayangan indah itu datang..
tak kira cepat atau lambat..tak kira jauh atau dekat..
tak kira yang lalu atau yg di depan
segala bayangan itu..indah...
cukup indah

tak terisi dengan kata kata yang di cipta
oleh sang penulis..
tiada yang indah dari lukisan sang pelukis
kamu membuatkan mereka jatuh dengan
hati hati kamu..

kawan...
dari saat kita berstatus kawan..
hingga kita kekasih,lalu menjadi ikatan
kamu tetap kawan,yang tahu sedih aku,
yang tahu buruk aku,
yang sentiasa membuatkan aku tahu..
jika aku jatuh kamu ada menyambut..

kekasih...
aku bercinta dengan kamu tiap saat
tidak pernah satu saat pon aku tergelincir dari perasaan cinta itu..
kamu mmg gila..

isteri..
kamu akan sentiasa dalam pelokkan aku..
aku sentiasa sayang kamu..dan kamu perlu tahu itu..
jadi jagalah diri aku akan sentiasa di sisi kamu..
kuat atau lemah,jatuh atau rebah..aku janji..aku
ada disisi..

1 comment:

  1. B!! B yang selalu memahami. B yang selalu mengetahui. B paling sempurna dalam kisah cinta kita ni. Saya cinta awak Muhammad Amirul Syafiq Ahmad Khairani

    ReplyDelete